» فرهنگی » سینما و تئاتر » فیلم سینمایی «ماه‌نشان» با موضوع وحدت ساخته می‌شود
فیلم سینمایی «ماه‌نشان» با موضوع وحدت ساخته می‌شود
سینما و تئاتر

فیلم سینمایی «ماه‌نشان» با موضوع وحدت ساخته می‌شود

1403/06/31 00


حجت الاسلام حمید شهریاری درباره فیلم های تولیدشده با موضوع وحدت اسلامی به خبرنگار معارف ایرنا گفت: طی دو سال گذشته تلاش بسیاری کردیم و با عمده ترین کارگردان ها و فیلمنامه نویس ها تماس گرفتیم. قرار است یک فیلم در این زمینه ساخته شود و خوشبختانه موفق شدیم فیلمنامه‌ای با نام ماه نشان را طراحی کنیم که بهروز شعیبی کارگردانی آن را به عهده دارد و رضا میرکریمی نویسنده و تهیه کننده آن است. امیدواریم این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد. یکی از توفیقاتی است که دوستان ما که علاقه مند به این حوزه بودند داشتند و انجام خواهد شد.

وی افزود: مستندهای کوتاه بسیاری با موضوع وحدت داشتیم ولی به یاد ندارم که تاکنون فیلم سینمایی تولید شده باشد. البته به صورت متفرقه و غیرسازماندهی شده فیلم هایی در این رابطه در طول انقلاب ساخته شده و اثرهای مثبتی داشته با این حال تلاش می کنیم که به وجه احسنت ارتقاء و افزایش دهیم.

شهریاری درباره ساخت فیلم های مستند در استان ها گفت: از آنجا که استان ها مرکز حضور قومیت ها و مذاهب مختلف هستند، زمینه برای ساخت فیلم و مستند در آنجا بیشتر است تا مرکز و امیدوارم تمام سازمان ها دست به دست هم دهند تا بتوانیم مستندهای بهتری را تهیه کنیم.

منبع: ایرنا

پایگاه خبری پاعلم – محمد نظری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد نظری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

  • ×