» آرشیو » یک فعال اصولگرا: دولت جلیلی حامی محرومان است
یک فعال اصولگرا: دولت جلیلی حامی محرومان است
آرشیو - اخبار

یک فعال اصولگرا: دولت جلیلی حامی محرومان است

1403/04/11 00


به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا عسکریان شامگاه یکشنبه در نشستی خبری در خرم آباد ادعا کرد: دولت سیزدهم زمانی که بر سر کار آمد با بدهی های بسیاری از دولت دوازدهم رو به رو شد.

وی افزود: جلیلی در سال های گذشته چندین بار از مناطق محروم استان لرستان بازدید کرده و در مناظرات تلویزیونی از مشکلات این استان سخن به میان آورده است.

رییس ستاد جلیلی در لرستان گفت: پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاورزی در استان بسیار زیاد و اتمام آنها از مطالبات مردم است، همچنین یکی از دغدغه‌های اصلی، تامین مسکن است و طبق برنامه‌های جلیلی باید اقدامات لازم برای اشتغالزایی هم فراهم شود.

عسکریان یادآور شد: در لرستان به رسانه‌ها و هنرمندان بی توجهی صورت گرفته است همچنین توجه به تهیه مستندی از عملیات افتخارآفرین “حاج عمران” که رزمندگان لرستانی در آن از خودگذشتگی کردند ضروری است.

رییس ستاد جلیلی در لرستان با بیان این که ستادهای انتخاباتی ایشان مردمی و از هزینه های هواداران تامین می‌شود گفت: هواداران در سفر روز سه‌شنبه آینده آقای جلیلی به لرستان به استقبال ایشان خواهند رفت همچنین به استقبال روز جمعه خواهیم رفت و در پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد و موفقیت ایشان و جبهه انقلاب را خواهان هستیم.

عسکریان افزود: پس از کناره‌گیری آقایان زاکانی و قاضی زاده هاشمی در دور اول، آقای قالیباف در دور دوم از جلیلی اعلام حمایت کرد و اکنون در ستاد آقای قالیباف هستیم و از این ظرفیت برای نامزد اصولگرا در جبهه انقلاب استفاده می‌کنیم.

منبع: ایرنا

پایگاه خبری پاعلم – حجت بساطی زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

حجت بساطی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =

  • ×