» خبر » اخبار » مسئله اول جهان اسلام فلسطین و غزه است
مسئله اول جهان اسلام فلسطین و غزه است
اخبار

مسئله اول جهان اسلام فلسطین و غزه است

1403/05/05 00


به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم دنیا امروز غزه و فلسطین و حامیان آن‌ها را قهرمانانی جهادگر می‌شناسند و حامیان فلسطین جزء محبوب‌ترین آدم‌های روی زمین هستند و امروز مسئله اول جهان اسلام فلسطین و غزه است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد اظهار کرد: پنجم مرداد سالروز عملیات پرافتخار مرصاد است که رزمندگان اسلام با دلاوری، شجاعت و قدرت در مقابل منافقین تبهکار که خود را به مناطقی بین کرمانشاه و اسلام‌آباد رسانده بودند، ایستادند و سیلی محکمی به منافقین زدند که آنان مبهوت شدند که آثار آن نابودی صدام و ذلت منافقین بود.

وی اضافه کرد: رزمندگان لرستان (ارتش، سپاه، بسیج و عشایر) در این عملیات حضور داشتند و حدود ۷۰ نفر در این عملیات به شهادت رسیدند که لازم است گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در لرستان برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه امروز همچنین به عنوان روز نماز جمعه نامگذاری شده و اولین نماز جمعه در پنجم مرداد سال ۵۸ به حکم امام راحل که سید محمود طالقانی به عنوان اولین امام جمعه تهران منصوب و اقامه شد، بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز نماز جمعه در ۹۰۰ پایگاه برگزار می‌شود.

نمازجمعه قرارگاه اخلاق اجتماعی است

شاهرخی با اشاره به اینکه ثواب و فضیلت نماز جمعه بارها بیان شده و این خود نوعی نوگرایی است و تاثیرگذاری بیشتری دارد و به عنوان کانون بیان مواضع سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، ایمانی، تقوایی و قرارگاه اخلاق اجتماعی است، گفت: آثار نماز جمعه در طول این ۴۵ سال بی‌نظیر است به طوری که حفظ وحدت، حمایت لازم در روزهای سخت و دشوار و در حوادثی مانند هفتم تیر، فتنه‌ها و بسیج کردن مردم برای حضور در انتخابات بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: صدای نماز جمعه، صدای نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر خدمتی انجام می‌شود در نماز جمعه بیان می‌شود و اگر دشمن به دنبال آسیب به ملت است، از قبل در نماز جمعه به اطلاع مردم می‌رسد، همچنین مطالبات مردم در نماز جمعه به اطلاع مسئولان رسانده می‌شود و اگر سخنی گفتن یا نگفتن آن ضرر دارد در نماز جمعه بیان می‌شود.

برخی مسائل گفتنی نیستند ولی برخی رویدادها در داخل استان با بازرسی انجام می‌شود

وی افزود: برخی مسائل گفتنی نیستند ولی برخی رویدادها در داخل استان با بازرسی انجام می‌شود و سخنگاه نماز جمعه تفاوتی ندارد و در هر دولتی مطالبات مردم بیان می شود به طوری که بارها در مورد تنظیم بازار در دولت‌های مختلف صحبت کردیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه مسئله اول جهان اسلام را فلسطین و غزه دانست و با بیان اینکه مردم دنیا امروز غزه و فلسطین و حامیان آن‌ها را قهرمانانی جهادگر می‌شناسند، تصریح کرد: امروز حامیان فلسطین جزء محبوب‌ترین انسان‌ها عالم هستی و آمریکا و رژیم‌صهیونیستی جزء منفورترین انسان‌ها هستند و جهاد جبهه مقاومت قابل تحسین است.

انتهای پیام

 
منبع: ا‌یسنا

پایگاه خبری پاعلم – میلاد بساطی نظری

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد بساطی نظری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =

  • ×