» آرشیو » فیلم| یادواره مرزبان شهید «فرشید میریان» در دلفان
فیلم| یادواره مرزبان شهید «فرشید میریان» در دلفان
آرشیو - اخبار

فیلم| یادواره مرزبان شهید «فرشید میریان» در دلفان

1403/06/22 00


به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرمانده مرزبانی فراجا در این یادواره به نقش جوانان لرستان و شهرستان دلفان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مرزبانان و مجموعه فراجا ادامه دهنده راه همان رزمندگانی در دوران دفاع مقدس هستند و امروز رسالت امنیت مرزها را تا داخل کشور بر عهده دارند.

سردار «احمد علی گودرزی» با تجلیل از خانواده شهید فرشید میریان اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان پاک متدین و شجاعی را تربیت می‌کنند که برای دفاع از امنیت مرزها سر از پا نمی‌شناسند و تا مرز شهادت پیش می‌روند.

به گزارش ایرنا ، این یادواره با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و خانواده های معظم شهدا همراه بود و حجت الاسلام سید امین موسوی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فراجا، سردار “یحیی الهی”، فرمانده انتظامی استان لرستان، سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان، سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، فرماندار و مسئولان محلی شهرستان دلفان نیز حضور داشتند.

سرباز وظیفه شهید “فرشید میریان دولیسکانی” از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که در حین پایش و کنترل نوار مرزی در هفته گذشته توسط عوامل ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

پایگاه خبری پاعلم – حجت بساطی زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

حجت بساطی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

  • ×