» ورزشی » رقم زدن اتفاقات شیرین گذشته شمس‌آذر، سخت ولی شدنی است
رقم زدن اتفاقات شیرین گذشته شمس‌آذر، سخت ولی شدنی است
ورزشی

رقم زدن اتفاقات شیرین گذشته شمس‌آذر، سخت ولی شدنی است

1403/06/22 00


ایسنا/قزوین سرمربی شمس‌آذر گفت: رقم زدن اتفاقات شیرین گذشته سخت ولی شدنی است و اگر با تلاش بازیکنان شمس‌آذر چاشنی شانس را داشته باشیم می‌توانیم موفق شویم.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ سعید دقیقی پنجشنبه شب ۲۲ شهریور در نشست خبری پیش از بازی شمس‌آذر و استقلال خوزستان، اظهار کرد: فردا بازی سختی در برابر استقلال خوزستان داریم که هفته گذشته بازی با نظمی را مقابل استقلال تهران داشتند.

وی با اشاره به اینکه بازی در لیگ امسال بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است، بیان کرد: فردا از ظرفیت بازیکن‌های جوان و بااستعداد خود استفاده خواهیم کرد و انتظار داریم یار دوازدهم که همواره در تنگناها کنار ما بودند ما را یاری کنند و کاستی‌ها را پوشش دهند.

سرمربی شمس‌آذر خاطرنشان کرد: این قول را به مردم قزوین می‌دهم که بازی با کیفیت، پرصلابت و سرعتی را از خود به نمایش بگذاریم، هرچند که تیم ما به لحاظ مهره تخلیه شد و نزدیک به ۵۰ میلیارد بازیکن در این ۲ سال فروختیم ولی بازیکنان شایسته‌ای به جمع ما اضافه شدند و سعی کردیم در این مدت کم بیشتر باهم هماهنگ شویم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران تصریح کرد: فرقی که فوتبال شمس آذر با استقلال خوزستان دارد این است که آنها بلوک دفاعی‌شان در میانه میدان است، اول خوب دفاع و بعد از ضدحمله استفاده می‌کنند، درحالی‌که ما شکل بازی‌مان بر مبنای توانایی جسمی بازیکنان و فشار بر دروازه حریف است و سعی می‌کنیم بازی را در شیب بالای یک سوم هجومی داشته باشیم.

دقیقی تصریح کرد: متأسفانه آقای محمدی را به خاطر آسیب‌دیدگی در چند روز گذشته از دست دادیم، بقیه نفرات را در اختیار داریم و به دنبال این هستیم که بازیکنان جوان و باکیفیت به تیم بزرگسالان اضافه کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره افزایش بودجه برخی تیم‌ها گفت: فوتبال با همه ورزش‌ها متفاوت است و از ورزش صرف خارج و ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی به آن اضافه شده است و من معتقدم وقتی در جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های تا بن دندان مسلح بازی می‌کنیم باید بتوانیم در سطح آن‌ها تیم‌داری کنیم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: همسطح بودن با تیم‌های آسیایی نیازمند آن است که بتوانیم نفرات خوبی در تیم‌ داخلی جذب کنیم، مربی با کیفیت داخلی داشته باشیم و از بازیکنان خارجی استفاده کنیم، با این وصف قطع به یقین افزایش بودجه کمک‌کننده خواهد بود. البته تیم‌های دیگر لیگ که به معنای واقعی کلمه توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، هم باید حداقل‌ها را داشته باشند.

وی بیان کرد: من آدم بلندپروازی هستم و همیشه راه موفقیت را دنبال می‌کنم و در فوتبال تا تیمم را به موفقیت نرسانم از پای نمی‌نشینم، اگر تمام نفرات سال گذشته را در اختیار داشتم و بودجه ما افزایش می‌یافت قول می‌دادم که مثل سال گذشته بهترین نتایج را می‌گرفتم.

دقیقی در پایان گفت: امسال شرایط فرق کرده است، من رفته بودم و در بحران، مجدد به تیم شمس‌آذر اضافه شدم، رقم زدن اتفاقات شیرین گذشته سخت ولی شدنی است و اگر با تلاش بازیکنانم چاشنی شانس را داشته باشیم می‌توانیم موفق شویم.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – حجت بساطی زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

حجت بساطی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

  • ×