» آرشیو » دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
آرشیو - اخبار

دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد

1403/04/17 00


به گزارش پایگاه خبری پاعلم از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی الله قاسمی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱۰ خرم آباد با تلاش های مستمر و رصدهای اطلاعاتی عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است گفت: تحقیقات در خصوص کشف اسلحله بکار رفته ادامه دارد.

کشف هشت فقره انواع سرقت در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود نیز از دستگیری هشت سارق خبر داد و گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مجتبی نوریان اظهار داشت: ماموران با تحقیقات، اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی هشت سارق را در این زمینه شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به هشت فقره سرقت احشام، کابل، معابر، منزل، اماکن خصوصی و محتویات خودرو اعتراف کردند که اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شد.

سرهنگ نوریان بیان کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

پایگاه خبری پاعلم – حجت بساطی زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

حجت بساطی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

  • ×