» آرشیو » انتقال ضایعات فروشی‌های محله اسدآبادی خرم آباد ظرف چند هفته آینده
انتقال ضایعات فروشی‌های محله اسدآبادی خرم آباد ظرف چند هفته آینده
آرشیو - اخبار

انتقال ضایعات فروشی‌های محله اسدآبادی خرم آباد ظرف چند هفته آینده

1403/04/13 00


به گزارش پایگاه خبری پاعلم، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در بازدید از محلات حاشیه ای خرم آباد با اشاره به اینکه محله اسد آبادی جزو محله‌های آسیب دیده است که با مشکلاتی مانند آلودگی کسب و کار، وجود ضایعات فروشی‌ها و موارد دیگر گریبان گیر است، افزود: در راستای رفع مشکل ضایعات فروشی‌ها از شهردار دعوت شد و شهردار هم قول داد ظرف چند هفته دیگر ضایعات فروشان را به خارج از شهر انتقال دهد.

وی اظهار کرد: به تاسی از رئیس جمهور شهید بازدید میدانی از مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر را شروع کردیم، امشب هم در مسجد امام صادق(ع) محله اسد آبادی با مردم دیدار کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ارزیابی مشکلات و چالش‌های محله اسدآبادی در گذشته توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شده‌است، افزود: در چارچوب ارزیابی انجام شده در آینده نزدیک کارگروهی تشکیل و تقسیم کار بین دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

شفقت تاکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، سر و سامان دادن جوانان و ایجاد کسب و کار آنها و احیای بافت کالبدی ساختمانی محله اسد آبادی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا شاهد رفاه مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه این محله ۳۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: باید با همه توان برای رفع مشکلات آنها پای کار باشیم.

استاندار لرستان در پایان بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب شخصی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد تاکید کرد و افزود: باید شخصی را انتخاب کنید که پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و طرح‌های جدید را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی کشور شروع کند.

منبع: ایرنا

پایگاه خبری پاعلم – حجت بساطی زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

حجت بساطی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

  • ×