» خبر » اخبار » اساتید، سفیران راهبر خط مقدم فرهنگی و بصیرتی دانشگاه‌ها باشند
اساتید، سفیران راهبر خط مقدم فرهنگی و بصیرتی دانشگاه‌ها باشند
اخبار

اساتید، سفیران راهبر خط مقدم فرهنگی و بصیرتی دانشگاه‌ها باشند

1403/06/22 10


به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دبیران هم اندیشی و مسئولان شبکه رسانه‌ای استادان باید سفیران راهبر خط مقدم فکری فرهنگی و بصیرتی در دانشگاه‌ها باشند.

حجت الاسلام گراوند امروز ۲۲ شهریورماه در اختتامیه دوره تخصصی دبیران هم‌اندیشی و مسئولان رسانه استادی دانشگاه‌های فرهنگیان کشور که به مدت سه روز در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: دبیران هم اندیشی و مسئولان شبکه رسانه‌ای استادان باید سفیران راهبر خط مقدم فکری فرهنگی و بصیرتی در دانشگاه‌ها باشند، لذا برگزاری این گونه دوره‌های تخصصی برای این تلاشگران عرصه‌های علمی، فرهنگی و بصیرتی امری ضروری و مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه راهبری موفق در دانشگاه برای خیل عظیم جوانان و دانش پژوهان در مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه‌های فاخر فرهنگیان، دغدغه‌مندی، توانمندی، وقت گذاشتن، خلاقیت و استفاده از شیوه‌های جذاب با رویکرد کاربردی است.

گراوند خاطرنشان کرد: برکات و خروجی‌های برگزاری این گونه دوره‌های تخصصی باید گسترش فضاهای گفتمانی و تالارهای گفتمان و نیز گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی و حرکت برمدار و محور سند تحول و تلاش ویژه و مضاعف برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه‌ای جامع، کاربردی، راهگشا و اساسی برای سربلندی عزت و اعتلای ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام

 
منبع: ا‌یسنا

پایگاه خبری پاعلم – میلاد بساطی نظری

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد بساطی نظری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

  • ×