آرشیو - اخبار

گرد و غبار ادارات و بانک‌های ۶ شهر لرستان را تعطیل کرد

1401/04/19 1


به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ علی سالاروند شامگاه یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به ورود موجی از گرد و غبار به لرستان اظهار داشت: به علت بالا بودن میزان آلودگی هوا، فردا دوشنبه همه ادارات و بانک‌ها به غیر از مراکز امدادی و خدمات رسان شش شهرستان کوهدشت، رومشکان، پلدختر، خرم‌آباد، دورود و چگنی تعطیل خواهد بود.

وی گفت: مراکز دانشگاهی به علت برگزاری امتحانات به صورت محدود و در فضای بسته برقرار هستند.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان افزود: در بقیه شهرستان‌های استان ادارات طبق روال معمول روزهای گذشته فعالیت خواهند کرد.

سالاروند بیان داشت: در شرایط آلودگی هوا به خصوص در شهرهای آلوده، همه الزامات بهداشتی و زیست‌محیطی برای همه افراد جامعه، به خصوص برای افراد حساس کودکان، سالمندان، دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی رعایت شود، همچنین توصیه می‌شود در شرایط آلودگی هوا از تردد غیر ضرور و انجام ورزش در محیط‌های باز خودداری کنند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده شود.

 
منبع: مهر

پایگاه خبری پاعلم – پلدختر

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

  • ×