» آرشیو » نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت در لرستان شناسایی و رفع شود
نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت در لرستان شناسایی و رفع شود
آرشیو - اخبار

نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت در لرستان شناسایی و رفع شود

1403/03/01 10


به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت شامگاه سه شنبه در شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: با توجه به گزارشی که اپراتورهای همراه‌ اول، ایرانسل و شرکت پست، پست بانک و زیرساخت‌ها ارائه دادند از امکانات و آمادگی خوبی برخوردارند و این آمادگی در برگزاری دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد کاملا مشهود بود.

وی بر لزوم همکاری شهرداری‌ها با این مجموعه در رساندن فیبرنوری به شرکت‌ها، منازل و اماکن تجاری تاکید کرد و گفت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هوشمندسازی استان و جذب سرمایه‌گذاران تاثیر بسزایی دارد.

استاندار لرستان گفت: اپراتورها در استان نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت را شناسایی و نسبت به تقویت و بهینه‌سازی آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از طریق مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به بخشداران، دهیاران اعلام خواهد شد که روستاییان منابع و عملیات‌های مالی خود را از طریق پست‌بانک انجام دهند تا این بانک در حوزه مسائل خرد بتواند از طریق تسهیلات بانکی آنها را حمایت کند.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم، اکنون ۱۰ بخشداری از مجموع ۳۰ بخشداری استان به فیبر نوری مجهز شده و پروژه اتصال شهرها نیز در ۱۸ شهر و ۱۰ روستا در حال انجام است همچنین بخش عمده ای از راه های استان تحت پایش تصویری قرار گرفته و توسط توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

پایگاه خبری پاعلم – حجت بساطی زاده

به این نوشته امتیاز بدهید!

حجت بساطی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

  • ×