افزایش ۱۱۲ درصدی خرید گندم از کشاورزان لرستانی
به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان از افزایش ۱۱۲ درصدی خرید گندم از کشاورزان لرستانی خبر داد.
حجت بیرانوند بیان کرد: تاکنون ۱۸۹ هزار و ۴۵۳ تُن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.
وی گفت: این میزان خرید نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱۲ درصد رشد داشته است.
به گفته بیرانوند تاکنون ۶۱۳ میلبارد تومان از طلب گندمکاران لرستانی پرداخت شده است.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار کرد: طلب کشاورزانی که تا ۱۱ تیرماه گندم مازاد برنیاز خود را تحویل داده اند، پرداخت شده است.
این مسئول تصریح کرد: سال گذشته تا امروز ۸۹ هزار و ۳۰۰ تُن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان لرستانی خریداری شده بود.
انتهای پیام
منبع: ایسنا
پایگاه خبری پاعلم – بساطی

