اعلام دو رای انضباطی
ورزشی

اعلام دو رای انضباطی

1401/06/16 0


 به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر برگزار و از سوی نادر غبیشاوی، مربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد، رخداد داد.

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 تیم صنعت نفت آبادان به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

طبق اعلام کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی شاهرخ بیاتی مربی تیم هوادار مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با سایت ها، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، بیاتی به توبیخ کتبی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به مدت یک سال محروم شد.

آرای فوق قطعی است.

 
منبع: فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 10 =

  • ×