آمار جالب تماس‌های صوتی و تصویری پیام‌رسان‌های داخلی در اربعین


پژمان سبزی کردعلیوند ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ دقیقه مطالعه
آمار جالب تماس‌های صوتی و تصویری پیام‌رسان‌های داخلی در اربعین


به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در صفحه ویراستی خود نوشت: زائران اربعین امسال با ابزارهای فناورانه دسترسی بهتری به خدمات داشتند و یکی از آنها خدمات بر بستر پیام رسان‌های داخلی بود، به گونه‌ای که در یک ماه گذشته از کشور عراق حدود 740 هزار نفر از پیام رسان بله و حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از پیام رسان روبیکا استفاده کرده‌اند.

تماس‌های صوتی و تصویری روزانه این پیام رسان‌ها افزایش حدود سه برابری داشته و در «روبیکا» از چهار میلیون به بیش از 9 میلیون رسید، این عدد در «بله» از حدود 600 هزار تماس روزانه به بیش از دو میلیون افزایش یافت و در «سروش پلاس» به ۸۰۰ هزار پیام روزانه رسید.

بیش از 490 هزار نفر هم ارز اربعین خود را از طریق «بله» دریافت کرده اند، آی گپ و گپ هم در خدمت‌رسانی به زائران فعال بودند و تماس کاربران خودشان را روزانه منتقل کردند، امیدوارم با افزایش کیفیت و تنوع خدمات بر بستر پیام رسان‌های داخلی، شاهد توسعه کاربری آنها در آینده نه چندان دور باشیم. ماجورین انشاالله.

پایان پیام/


 
منبع: فارس

پایگاه خبری پاعلم – پژمان سبزی کردعلیوند

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

Rating*

Choose a style: