گل‌گهر، ایرادات تراکتور را رو کرد
ورزشی

گل‌گهر، ایرادات تراکتور را رو کرد

1401/05/22 0


سرمربی تراکتور می‌گوید که برای باخت به سیرجان نیامده بودند.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ تراکتور امشب (شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ بیست و دوم با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبانش، گل‌گهر شکست خورد.

قربان بردیف، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: همان طور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. نیمه اول با اعتماد به نفس کم کار کردیم ولی نیمه دوم بهتر شدیم که ما را امیدوار کرد. ما متوجه شدیم که باید در چه زمینه‌هایی روی تیم کار کنیم.

او افزود: ما نیامده بودیم ببازیم، هیچ تیمی برای باخت نمی‌آید. قطعا روز به روز بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

  • ×