کلانتری: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم
ورزشی

کلانتری برکنار شد/ هدایت فجر به معدنچی سپرده شد

1400/12/18 0


باشگاه فجر اعلام کرد به دلیل کسب نتایج ضعیف با سرمربی‌ این تیم قطع همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ جلسه هیات مدیره باشگاه فجر ظهر امروز(چهارشنبه) برگزار شد و پس از بررسی عملکرد تیم و با توجه به کسب نتایج ضعیف با علی‌اصغر کلانتری، سرمربی باشگاه قطع همکاری صورت پذیرفت و در ادامه مسئولیت فنی تیم به مهرزاد معدنچی مربی کنونی و کاپیتان اسبق باشگاه سپرده شد.

در همین راستا باشگاه فجر شهیدسپاسی برای کلانتری آرزوی موفقیت کرد و از تلاش‌های این مربی در دوران حضور در تیم فجر تشکر کرد. 

کلانتری با فجری‌ها به لیگ برتر صعود کرده بود اما در نهایت نتایج ضعیف و رتبه این تیم در پایین جدول باعث شد تا مدیران فجر با او قطع همکاری کنند.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

  • ×