آرشیو - علمی

پیامک اطلاع‌رسانی مالکیت سیم‌کارت توسط رگولاتوری ارسال می شود

1401/02/21 2


به گزارش پایگاه خبری پاعلم به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: این اقدام با رویکرد شفافیت در حوزه خدمات ارتباطی و به منظور آگاه‌سازی مردم از مالکیت سیم‌کارت‌هایی که به نامشان است، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد بهره‌برداران سیم‌کارت‌ها، شخص مالک نیستند، عنوان کرد: مشترکان می‌توانند برای دریافت خدمات و راهنمایی بیشتر و همچنین تغییر مالکیت و سلب امتیاز سیم‌کارت خود با مراکز تماس اپراتورها تماس گرفته و یا به این لینک مراجعه کنند.

 
منبع: مهر

پایگاه خبری پاعلم – پلدختر

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

  • ×