نخستین تصمیم بزرگ خطیبی در مس سونگون
ورزشی

نخستین تصمیم بزرگ خطیبی در مس سونگون

1401/05/29 2


باشگاه مس سونگون در این فصل لیگ دو فوتبال تیمداری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ باشگاه مس سونگون با خرید امتیاز خلیج فارس ماهشهر، این فصل در لیگ ۲ تیمداری خواهد کرد و مدیرعامل این باشگاه نیز رسول خطیبی خواهد بود.

خطیبی چند پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون انتخاب شد و پس از رسیدگی به تیم فوتسال مس، تصمیم به تیمداری در فوتبال کرد. آن‌ها پیش از این قرار بود امتیاز تیم شاهین بندرعامری را در لیگ دسته یک بگیرند که توافق حاصل نشد.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

  • ×