عنایتی: تساوی با فولاد عادلانه بود/ تیم من با جواد نکونام تنش ندارد
ورزشی

عنایتی: تساوی با فولاد عادلانه بود/ تیم من با جواد نکونام تنش ندارد

1400/12/09 0


سرمربی هوادار گفت: بازی بلند و توپ‌های سوم کیفیت بازی با فولاد را پایین آورده بود اما باید بگویم تساوی عادلانه بود.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند و به تیم فولاد خسته نباشید می‌گویم. از نتیجه بازی راضی نیستم و توقع بیش‌تری از بازیکنانم داشتم. البته به دلیل مصدومانی هم که داشتیم شرایط‌مان تغییر کرده بود. نحوه بازی به شکلی شد که توپ کاملا روی هوا بود.

او ادامه داد: بازی بلند و توپ‌های سوم کیفیت بازی را پایین آورده بود اما باید بگویم تساوی عادلانه بود.

عنایتی درباره تنش‌های میان دو نیمکت گفت: تیم من با جواد نکونام تنش ندارد. ما دوستان صمیمی هستیم و اگر در بعضی از صحنه‌ها صحبت کردیم، صحبت دوستانه بود. اگر هم بحثی پیش آمد به خاطر داوری بود اما مساله خاصی نبود.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =

  • ×