رضاییان: خوشحالم با پیوستن به پرسپولیس دل هواداران را شاد کردم
ورزشی

رضاییان: خوشحالم با پیوستن به پرسپولیس دل هواداران را شاد کردم

1400/11/24 0


بازیکن جدید پرسپولیس می‌گوید خوشحال است با پیوستن به این تیم دل هواداران شاد شد.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ رامین رضاییان پس از امضای قراردادش با پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم از این که دل هواداران پرسپولیس را شاد کردم و تنها هدف من همین بود.

وی افزود: همین که این قرارداد امضا شد و هواداران خوشحال شدند، خیلی چیزها را ثابت می‌کند. زمان ثابت کننده همه چیز است.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

  • ×