اعلام رای انضباطی دیدار دو تیم کیان اراک و سامیت تهران
به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ با اعلام کمیته انضباطی،
مسابقه دو تیم کیان اراک و سامان تهران از سری رقابتهای لیگ فوتبال درحالی برگزار شد که بهنام قادری، سرمربی تیم کیان اراک به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت محکوم شد.
هادی رحمانی، سرمربی تیم سامیت تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی و رسمی مسابقه، باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی محروم شد.
محمود بهرامی، مدیرعامل تیم کیان اراک به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه از ورود به محل برگزاری مسابقات آتی این تیم محروم است.
کلیه آرای فوق قطعی است.
منبع: فدراسیون فوتبال
پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

