باشگاه پرسپولیس: پنجره به زودی باز می‌شود
ورزشی

اعتراض باشگاه پرسپولیس به ایجاد تیم “پرسپولیس خوزستان”

1401/05/27 0


باشگاه پرسپولیس نسبت به حضور تیم «پرسپولیس خوزستان» در لیگ یک اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری پاعلم؛ پس از حواشی ایجاد شده درباره امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که این باشگاه می‌تواند با نام «پرسپولیس خوزستان» در لیگ یک شرکت کند.

بعد از این موضوع، باشگاه پرسپولیس امروز (پنجشنبه) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد. پرسپولیسی‌ها در نامه اعتراضی خود نوشته‌اند که “هیچ باشگاهی حق ندارد با نام پرسپولیس در لیگ یک حضور یابد.”

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا

پایگاه خبری پاعلم – بساطی نظری

پاعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نوزده =

  • ×